Nowa platforma
egzaminy online

ISO Online IKMJ.org

ZOBACZ!

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach:


g -





Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Nasze produkty/usługi świadczone w sklepie są realizowane online. Zatem ich ilość jest nieograniczona. Jeśli masz więcej pytań napisz e-mail:  sklep@ikmj.net.pl lub zadzwoń: +48 881 778 400

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na realizację?

 

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie i dokonać płatności (o ile oczywiście nie dokonałeś wcześniej płatności online) - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin wysyłki zależy od dokonania przez Ciebie wpłaty. W przypadku zapłaty przelewem tradycyjnym: od chwili zanotowania u nas wpłaty, do 3 dni roboczych dostaniesz wiadomość e-mail o udostępnieniu plików. W przypadku płatności online: po dokonaniu płatności link z udostępnionymi plikami  jest wysyłany automatycznie.

» jak kupować

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Po realizacji zamówienia otrzymasz od nas e-mailem link z plikami do ściągnięcia. Link będzie ważny do 30 dni.

Uwaga: Masz 3 próby pobrania produktu cyfrowego. 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Jako, że realizacja zamówień i wysyłka odbywa się online nie obciążymy Cię żadnymi dodatkowymi kosztami.

W przypadku szkoleń i wystawienia dyplomów/zaświadczeń/certyfikatów wersję papierową wysyłamy pocztą tradycyjną lub kurierem na wskazany w zamówieniu adres. Tutaj prosimy o kontakt z biurem: sklep@ikmj.net.pl lub +48 881 778 400 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności, a kod może być przydzielony tylko do określonych produktów. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy faktury VAT. Faktury wysyłamy tylko elektronicznie na podany przy zamówieniu adres mailowy.

Pamiętaj aby trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Podaj nam również adres mailowy w miejscu "Dodatkowe informacje"), jeżeli adres wysyłki faktury VAT jest inny niż Twój.

 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 881 778 400.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 881 778 400.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

W przypadku, gdy masz problem z pobraniem zawartości zamówienia skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 881 778 400. Zrzuty ekranu wyślij nam na adres e-mail: sklep@ikmj.net.pl

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji wyślij ją na adres: sklep@ikmj.net.pl.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, Na podstawie Ustawy o prawach konsumentów z dnia 30 maja 2014 r. z późn. zm. Klient może dokonać zwrotu produktu cyfrowego. 

Zwrot produktu cyfrowego może nastąpić tylko przed pobraniem udostępnionych w Sklepie plików po pisemnym poinformowaniu Sklepu o zwrocie produktu cyfrowego oraz sposobie zwrotu płatności.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl